Translate

Diensten

Op deze pagina kunt u de diverse mogelijkheden voor uw bedrijf en of (commerciƫle) organisatie bekijken

Via onderstaande link kunt u contact opnemen met ons
Contactformulier


Advertorials


Advertorial is een samentrekking van advertisement en editorial. Het is een speciaal soort advertentie die de opzet heeft van een redactioneel artikel. 

Voor de lezer is het niet overduidelijk dat het om een advertentie gaat. Daarom worden advertorials vaak beter gelezen dan een gewone advertentie, wat ze effectiever maakt. 

Ook kan men in een advertorial meer informatie kwijt over een product of dienst.


Advertenties en Banners


Een traditionele vorm van online advertentie, waarbij grafische vormgeving centraal staat. 

Door op een banner te klikken wordt een pagina geopend waar meer informatie te vinden is over het onderwerp van de reclame. 


Een banner kan worden opgemaakt in verschillende bestandsformaten en verschillende vormen.


" 72% van de bezoekers ziet een online advertentie op online krantenpagina’s" 

Daarbij geldt wel: hoe groter, hoe beter. Een displayformaat van meer dan 100.000 pixels (zeg ruim een halve pagina) trekt meer aandacht dan een kleine. Ook de plek van de beeldadvertentie is belangrijk. De kans dat een banner wordt opgemerkt is het grootst als die recht bovenaan de webpagina staat.

Lees hier meer over het verrichte onderzoek: link



Storytelling


Platte reclame maken op de verschillende social media kanalen niet aan te raden! Gebruikers willen op deze platformen geen reclame maar wel interessante verhalen, meningen, … lezen.
Deze transformatie heeft ervoor gezorgd dat bedrijven zichzelf niet meer mogen zien als een merk maar wel als een ‘levend’ verhaal. Een verhaal waar steeds een nieuw interessant hoofdstuk voor wordt geschreven.
Kies als bedrijf dus voor een sterk verhaal. Vergeet even dat je zo veel mogelijk wil verkopen op korte tijd! Zorg ervoor dat mensen geboeid je verhaal lezen, je video bekijken, ...
Doe met andere woorden aan ‘storytelling’! Geef mensen een goed verhaal zonder hen direct iets te willen verkopen. Enkel op die manier zal je het nodige vertrouwen winnen en kan je een relatie opbouwen met je doelpubliek.



Affiliate Marketing
U  zal misschien al gemerkt hebben dat er vele grote sites binnen de belangrijke sectoren zoals verzekeringen, reizen, immo, financiĆ«n en huishoudartikelen, affiliate sites zijn of aan affiliate marketing doen. 


Als voorbeelden zijn er Coolblue, Bol, Zalando, Hotelbooking, spaargids, ..

Affiliate marketing is de gemakkelijkste manier om aan e-commerce te doen. Het is een vorm van online marketing waarbij adverteerders hun partner (affiliates) een commisie betalen, elke keer wanneer de affiliaters een verkoop, lead of traffic voor hen genereren.

Het commisie systeem is gebaseerd op het principe van no-cure-no-pay

Dit houdt ondermeer in dat een affiliate enkel commisie bij verkoop ontvangt, als het product effectief geleverd wordt en niet terug wordt gezonden

De drie vergoedingsstructuren bij affiliate marketing zijn: 
  • Cost Per Sale (CPA): 
Hier wordt een vergoeding betaald zodra de bezoeker via de affiliate voor directe omzet zorgt. In de praktijk betekent dat meestal een verkoop (acquisition) van een product aan de bezoeker. De adverteerder kan als vergoeding een percentage van het verkoopbedrag uitkeren aan de affiliate.


  • Cost Per Lead (CPL):
Een leadvergoeding wordt uitgekeerd wanneer een bezoeker via de affiliate contact opneemt met de adverteerder door bijvoorbeeld een formulier in te vullen. Dit hoeft niet direct te leiden tot een afspraak zoals bij bovenstaand CPA, het leveren van een potentiƫle klant is voldoende. Het is vervolgens de taak van de adverteerder om het daadwerkelijk om te zetten in een sale of klus, hier houdt de affiliate zich niet mee bezig. Vaak worden leadvergoedingen uitgekeerd bij de promotie van diensten die niet direct via internet verkocht worden, zoals bijvoorbeeld verhuizingen of immo verkoop.


  • Cost Per Click (CPC):
CPC staat los van het aantal gegenereerde verkopen of leads, er wordt namelijk een vast bedrag - vaak enkele centen - uitgekeerd per klik op het promotiemateriaal (de banner- of tekstlink) van de adverteerder.


Bent u geĆÆnteresseerd? 
Wilt u meer informatie en of een offerte aanvragen?

Geen opmerkingen